Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Pytania i odpowiedzi

FAQ

po naszemu: najczęściej zadawane pytania

 

1. Dlaczego przesyłki nadawane są tylko od poniedziałku do środy?

Chcielibyśmy, aby roślinka do Ciebie dotarła w jak najlepszym stanie, dlatego ograniczamy prawdopodobieństwo leżenia paczki w sortowni kurierskiej przez weekend.

 

2. W jaki sposób będzie zapakowana moja roślina?

Najpierw zawiniemy ją delikatnie w papier, następnie w zależności od warunków atmosferycznych w folię aluminiową/styropian. Być może jeśli temperatura tego wymaga zastosujemy saszetkę grzewczą do paczki.

Możliwe, że całość będzie zapakowana w karton "z odzysku". Jeśli opakowania nadają się do ponownego użytku, to ponownie je używamy. To kawałek kartonu, który zapewne po rozpakowaniu przesyłki wyrzucisz. Jego zdanie jest jedno- zabezpieczyć przesyłkę.

 

3.Czy na prawdę tak często przeglądamy nasze rośliny i sprawdzamy pod kątem różnych chorób?

Tak, odczuwamy wielką przyjemność z kontaktu z roślinami. Rozmawiamy z nimi, oglądamy praktycznie codziennie. Czyścimy raz w tygodniu. Wszystkie zabiegi pielęgnacyjne, opryski profilaktyczne itp są notowane w specjalnym zeszycie. Raz w tygodniu wyrywkowo sprawdzamy też wybrane rośliny pod mikroskopem oraz lupą.

 

4. Paszport rośliny, co to za dziwna kartka, którą dostałeś przy roślinie?

Jest to dokument, który na mocy uprawnienia zdobytego poprzez zdanie egzaminu, wystawiamy w celu potwierdzenia, że Twoja roślinna jest wolna od chorób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl