Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

 

 

    Reklamacje

     1. Jeśli roślina uległa uszkodzeniu w transporcie należy niezwłocznie sporządzić dokumentację (zdjęcie/film) oraz przesłać zgłoszenie według poniższego wzoru na nasz adres e-mail shop@twoja-roslinka.pl

      Zgłoszenie powinno zawierać:

      Imię i nazwisko kupującego:............................
      Numer zamówienia:........................................
      Data i godzina odbioru przesyłki:.....................
      Data i godzina zauważenia uszkodzenia:...........
      Preferowana forma naprawienia szkody: wymiana na inną roślinę/zwrot pieniędzy po odesłaniu rośliny.

 

 ZWROTY

    Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy przy zwrotach roślin

  1. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz i/lub organizm żywy ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia. Rośliny jako towar, który może ulec szybkiemu zepsuciu, nie podlegają możliwości zwrotu.

  2. Podstawa prawna:

    Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

INNE PRODUKTY NIŻ ROŚLINY

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Twoja-Roslinka.pl P.W. KOSK, Tadeusz Kosk
Społeczna 55

41-214 Sosnowiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

 

Treść oświadczenia

Ja, (imię i nazwisko) zgodnie z przysługującym mi prawem odstępuję od umowy zawartej na odległość i zwracam w całości/w części zakup ......................... (tutaj numer zamówienia i jeśli zwracasz wybrane produkty to również ich nazwy).
Należność proszę przelać na konto numer................................................................... .

Data, miejscowość oraz czytelny podpis.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl